تعرضت الفنانة المغربية بسمة بوسيل لهجوم حاد من أحد المتابعين على تطبيق إكس، بسبب بقائها في فيلا تامر حسني رغم وقوع الطلاق بينهما رسمياً منذ أبريل الماضي.

وسخرت بسمة بوسيل في ردها من الهجوم الذي شنه المتابع عليها من خلال تعليق قالت فيه: "عايشة في فيلا تامر حسني في الساحل ليه؟ مفيش دم ولا كرامة دا مش بيت القاهرة ولا ولاد عشان يبقى بيت الزوجة دا بيت للمصيف في الساحل".

وجاء رد بسمة بوسيل مقتضباً أكدت فيه أن المنزل أصبح ملكاً لها دون أن تكشف عن مزيد من التفاصيل قائلة: "الفيلا أصبحت ملكي يارب ميجلكش سكتة قلبية بعد ما عرفت".

 

وفي الوقت نفسه حرص الثنائي تامر حسني وبسمة بوسيل على التفاعل معاً بطريقة إيجابية للتأكيد على استمرار المودة والصداقة بينهما رغم الطلاق.

ونفى تامر حسني تقديمه أغاني للربط بين حياته الشخصية وبينها رداً على اعتقاد البعض ذلك بعد انفصاله عن بسمة بوسيل مؤكداً أنه يكن لها الاحترام وهو ما تفاعلت معه الأخيرة.

ونشر تامر حسني رسالة عبر حسابه الشخصي على تطبيق إنستغرام قائلاً: "ملاحظ إن في بعض التعليقات كل ما أنزل موضوع أغنية أو هزار معاكم، بعض الناس بيربطوه بحياتي الشخصية، ده غلط يا جماعة، أولًا مش أنا اللي ممكن أعمل كده".

وأكد على استمرار حبه واحترامه لزوجته السابقة بسمة بوسيل قائلاً: "رغم الظروف الحالية.. ما زلت أكن لبسمة كل الحب والاحترام، ده غير إن هي شاركتني في اختيار أغانيا ومهما يحصل دي في دمي وأم أولادي وعلاقتنا كويسة جدًا دلوقتي ولو طلبت عنيا مش هتأخر".

وتابع قائلاً: "تاني حاجة أنا بحب أهزر معاكم دايمًا من يوم طلوعي لو في أغنية أو نكتة حلوة أو إفيه حضر في دماغي أنا على طبيعتي معاكم، ثالث حاجة الفنان الحقيقي اللي يعبر عن مشاعر كل الناس في كل حالاتهم، يعني أنا بفرح لما بلاقي أغانيا بتغنوها وإحساسها واصلكم، لأني بتعب عشان أكتب الكلام اللي نفسكم تقولوه إنتوا، ده لسه في أغاني توجع أوي نازلة قريب إن شاء الله.. كده مش هنزلها".

وتفاعلت بسمة بوسيل مع رسالة تامر حسني مؤكدة هي الأخرى على الاحترام المتبادل بينهما قائلة: "يا تيمو إنت كمان عندي زي ما أنا عندك، ربنا يوفقك في شغلك دائما".

المصدر : وكالات