تداول الجمهور فيديو للبلوجر عمر حسين يكشف من خلال خيانة زوج لـ زوجته، وذلك بعد أن تواصلت مع البلوجر واتسغاثة به بسب تغير زوجها معها منذ أكثر من عام، بعد زواج دام لما يقرب من 6 سنوات أنجبوا خلالها ابن.

وخلال الفيديو أفادت الزوجة أن زوجها يتأخر عن المنزل باستمرار، فضلا عن انتقاده لها باستمرار، وبعد أن تواصل عمر حسين مع السيدة التي أعطته زوجة محمد مدحت له، اكتشف أن الزوج يخون زوجته ومتزوج بأخرى حامل منه، لتصدم الزوجة الأولى وتدخل في حالة انهيار شديدة.

 

وتفاعل عدد كبير من رواد السوشيال ميديا على فيديو عمر حسين، معربين عن حزنهم وتأثرهم بالفيديو، فكتب أحدهم: “لايف متعب عصبيا و نفسيا انت انقذت واحده من الخيانه و الكذب تحت غطاء الشرعية و ربنا اراد يتكشف قدام كل الناس بسببكم”.

وتابعت: “انتم مجرب سبب لانها كانت بتبرر لجوزها و رافضه تصدق احساسها مفيش ذنب ...  مراته قالت من سنه و حست من اول م اتعرفو و بتكذب نفسه و الاستاذه التانيه قالت اعرفه من سنه  و مراته الاولي خدت سكه انها تجذبه لبيته تاني و  تغير من نفسها زي م قالت  وهو اصلا رايح يتعرف و يخطب و يتجوز اوعو تندمو انتم متعمدتوش انتم ربنا بعتكم ليها نجده لانها مكانتش قادره تتجرأ و تتحرك دي لاخر لحظه خايفه علي صورته قدام زمايله و العملاء عنده و مش بتحاول تفتش وراه رأيي ده قدر”.

المصدر : وكالات